Reading skill

Read the sentences below.

រឿងដែលហួសទៅហើយកុំរម្លឹកអី    Water under the bridge.

លើកទង់សព្រមចាញ់ហើយ   Say uncle.

ខ្ញុំស្រឡាញ់អ្នកស្មើកែវភ្នែករបស់ខ្ញុំ   You are the apple of my eye.

ថ្លៃកប់ពពក Sky-high.

តើមានរឿងអី What’s the matter?

តម្លៃថោកណាស់ Dirt cheap.

តម្លៃសមរម្យ Reasonable price.

មានអារម្មណ៍មិនស្រួលខ្លួនសោះ Feel under the weather.

រកបានត្រឹមមួយរស់ Make ends meet.

ខ្ញុំស្អក-ក I have a frog in my throat.

ខ្ញុំឈឺបំពង់ក I have a sore throat.

អ្នកដូចជាមានកង្វល់ You look worried.

ប្រឹងប្រែងរៀនសូត្រ Hit the books.

តើអ្នកកើតឆ្នាំអី What’s your zodiac sign?

ខ្ញុំមិនមានពេលទេ I don’t have time.

ខ្ញុំកំពុងតែនៅតាមផ្លូវ I’m on my way.

ខ្ញុំប្រញាប់ណាស់ I’m in a hurry.

ពេលនេញខ្ញុំនៅផ្ទះ I’m home now.

ខ្ញុំធ្លាប់ទៅហើយ I used to it.

ខ្ញុំគិតអីចឹងដែរ I think so.

ខ្ញុំសង្ឃឹមអីចឹងដែរ I hope so.

ខ្ញុំរកឃើញហើយ I found it.

ខ្ញុំធ្វើបានហើយ I made it.

តើអ្នកយល់ទេ Do you understand.

តើអ្នកចង់បានអី What do you want.

ខ្ញុំខូចចិត្ត I’m broken hearted.

កុំពិបាកចិត្តអី Don’t be sad.

ខ្ញុំញ៉ាំឆ្អែតហើយ I’m full.

តើអ្នកប្រាកដក្នុងចិត្តហើយមែនទេ? Are you sure?

ឯងនិយាយកុហក You are lying.

ខ្ញុំនឹងសាកល្បង I will try.

ខ្ញុំអាចធ្វើបាន I can do it.

ទូរស័ព្ទមកខ្ញុំយប់នេះ Call me tonight.

មកតាមខ្ញុំ Come with me.

តើនៅឆ្ងាយទេ Is it far?

វានៅជិតហ្នឹងទេ It’s near here.

ខ្ញុំសុំគិតមើលសិន Let me see.

ប្រាប់ខ្ញុំមក ថាហេតុអ្វីឯ? Tell me why?

មិនអីទេ It’s Okay.

វាគួរអោយអស់សំណើច It’s funny.

វាងាយស្រួលទេ It’s easy.

វាដូចតែគ្នាហ្នឹង It’s the same thing.

វាមិនអាចទៅរួចឡើយ It’s impossible.

វាមិនសមនឹងតម្លៃសោះ It’s not worth it.

ខ្ញុំមិនចូលចិត្តសោះ I don’t like it.

និយាយលេងតើ Just kidding.

ត្រលប់មកផ្ទះវិញ Come back home.

សម្អាតផ្ទះ Clean the house.

ញ៉ាំអាហារពេលល្ងាច Have dinner.

មើលទូរទស្សន៍ Watch TV.

បន្ធូអារម្មណ៍ Relax.

នៅខាងមុខ In front of.

នៅកណ្ដាល In the middle of.

នៅកាច់ជ្រុង On the corner of.

នៅខាងឆ្វេង On the left.

នៅខាងស្ដាំ On the right.

យូរទេ? How long?

កុំជេរស្ដីអោយខ្ញុំ! Don’t nag me!

ងូតទឹក Take a shower.

បើកឡាន Drive a car.

បើកភ្លើង Turn the light on.

បើកគំរប To open the cap.

បើកប្រអប់ To uncover a box.

បើកលុយ To get paid.

វាជាការល្អតើ It’s not bad.



No comments:

Post a Comment

Homework K1

Practice reading Khmer consonants. Read each consonant aloud from left to right. Repeat each consonant twice and focus on correct pronunciat...