ការស្វាគមន៍រាក់ទាក់


១. សួស្ដី! - Hi!
២. អរុណសួស្ដី -
 Good morning!
៣. ទិវាសួស្ដី -
 Good afternoon!
៤. សាយ័ន្ដសួស្ដី -
 Good evening!

៥. តើពូសុខសប្បាយទេ? (ពាក្យគួរសម) - How are you?
៦. តើឯងសុខសប្បាយទេ? (មិត្តភក្តិ) -
 How are you? (friendly)
៧. តើមានរឿងអ្វី? (ភាសានិយាយ) -
 What’s up?

៨. ខ្ញុំសុខសប្បាយជាទេ សូមអរគុណ! - I’m fine, thank you!
៩. ចុះឯងវិញ? (មិត្តភក្តិ) -
 And you?

១០. តើបងចេះនិយាយភាសាអង់គ្លេសដែរឬទេ? - Do you speak English?
១១. និយាយបានបន្តិចបន្តួច -
 Just a little

១២. តើប្អូនឈ្មោះអ្វីដែរ? - What is your name?
១៣. ខ្ញុំឈ្មោះបូណា -
 My name is Bona
១៤. លោក
… / អ្នកស្រី… / នាងកញ្ញា… - Mr… / Mrs… / Miss…
១៥. រីករាយណាស់ដែលបានជួបអ្នក! -
 Nice to meet you!
១៦. អ្នកចិត្តល្អណាស់! -
 You’re very kind!

១៧. តើអ្នករៀបការហើយឬនៅ? - Are you married?
១៨. តើអ្នកមានកូនទេ?
- Do you have children?
១៩. ខ្ញុំត្រូវទៅហើយ -
 I have to go

២០. តើអ្នកចូលចិត្តទីនេះទេ? - Do you like it here?

២១. តើអ្នករស់នៅឯណា? - Where do you live?
២២. ខ្ញុំរស់នៅប្រទេសកម្ពុជា -
 I live in Cambodia
២៣. តើអ្នកអាយុប៉ុន្មាន?
- How old are you?


២៤
. តើអ្នកមកពីណា? - Where are you from?

២៥. ខ្ញុំមកពីប្រទេសកម្ពុជា - I’m from Cambodia

២៦. ខ្ញុំជាជនជាតិខ្មែរ - I’m Cambodian

២៧. ខ្ញុំមានអាយុ២០ឆ្នាំ - I’m twenty years old

២៨. ខ្ញុំនឹងត្រលប់មកវិញភ្លាម! - I will be right back!

No comments:

Post a Comment

Homework K1

Practice reading Khmer consonants. Read each consonant aloud from left to right. Repeat each consonant twice and focus on correct pronunciat...