កិច្ចការ និងសកម្មភាព


១.  បើកបរ - To drive
២. ឲ្យ -
 To give
៣. មាន -
 To have
៤. ចេះ / ដឹង -
 To know
៥. យល់ -
 To understand
៦. ធ្វើការ -
 To work
៧. សរសេរ -
 To write
៨. អាន -
 To read

៩. គាត់យល់អំពីខ្ញុំ - He understands me

១០. គាត់បានយល់អំពីខ្ញុំ - He understood me

១១. គាត់នឹងយល់អំពីខ្ញុំ - He will understand me

១២. ខ្ញុំជួបឯង - I see you

១៣. គាត់អានសៀវភៅ - He reads a book

១៤. នាងមានឆ្មាមួយក្បាល - She has a cat

១៥. នាងស្គាល់មិត្តរបស់ខ្ញុំ – She knows my friend


១៦
. ពួកយើងចង់រៀន - We want to learn

១៧. ពួកយើងគិតថាភាសាខ្មែរងាយស្រួល - We think Khmer is easy

១៨. ពួកគេបើកឡាន - They drive a car

១៩. ពួកគេចេញញញឹម - They smile

២០. ខ្ញុំនឹងជួបអ្នក - I will see you

២១. ខ្ញុំនឹងសរសេរជាមួយប៊ិច - I will write with a pen

២២. អ្នកនឹងអានសៀវភៅ - He will read a book

២៣. ពួកយើងនឹងគិតអំពីអ្នក - We will think about you



No comments:

Post a Comment

Homework K1

Practice reading Khmer consonants. Read each consonant aloud from left to right. Repeat each consonant twice and focus on correct pronunciat...